|
Даний посібник укладено відповідно до навчальної програми Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. У ньому вміщено вправи для читання та письма (позначено R.,W. – read, write – прочитай, напиши), подано основні знаки транскрипції, найпоширеніші орфографічні правила та приклади до них, закріплюючі вправи, зразки простих синтаксичних моделей, список найуживаніших дієслів, таблицю читання буквосполучень голосних і приголосних. Крім того, є творчі вправи, виконуючи які, дитина може писати слова, що вивчаються, і малювати відповідні предмети (позначено Read, Draw and Writе – прочитай, намалюй, напиши). Пропонуються також вправи, що містять слова та речення, призначені лише для запам’ятовування і не є обов’язковими для читання та письма на початковому етапі вивчення англійської мови – такі вправи виділено курсивом і позначено S – speak (говори). Посібник містить прості тексти для читання, що можуть бути зразком для побудови розповідей на відповідну тему. Для вчителів до посібника розроблено додаток з темами календарного планування уроків англійської мови у 2 класі.
Для дітей та батьків у кінці посібника пропонується зручна таблиця, яка містить букви англійського алфавіту, схематичне зображення найуживаніших на початковому етапі вивчення англійської мови правил читання буквосполучень, знаки транскрипції та «підказку» – схожі українські звуки.
|
|
Посібник містить різнорівневі завдання для семестрового оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо, говоріння). Пропонується визначення рейтингу результативності навчання учнів за підсумками семестрових контрольних робіт. Завдання розроблені відповідно до вимог чинної програми для шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови та орієнтовані на Рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та проведення контролю рівня сформованості їх мовленнєвих навичок. Призначено для учнів і вчителів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв.
|